THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

BISMILLAHIRAHMANIRRAHIM

:: Dr. Yusuf al-Qardawi mengkritik " Bagaimana
sebuah negara umat Islam yang teramai di dunia, tidak meletakkan al-Quran dalam setiap kamar hotel, tetapi membiarkan sahaja Bible untuk tatapan pengunjung??" ::


:: WhEn yOu sToP LeArNiNg, YoU StOp LeAdiNg ::


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Friday, April 22, 2011

:: Kenapa ye???? ::

assalamualaikum....

kembali update blog yang sudah lame terbengkalai nie...huhu sorry yer sume..now aku nak citer something la...sebab aku x paham kenape perkara nie nowadays selalu sangat terjadi...tentang hubungan kapel2 nie la kan. bercinta bagai nak rak 8 or 6 tahun tapi nape erk boleh putuskan hubungan disebabkan pakwe dieorang cari pempuan lain sebab nak ****!!! seriously bagi aku memang x masuk akal. die orang boleh tinggalkan awek dieorang macam tu jew sebab nak cari benda nie...

cube la korang imagine kan benda nie..patut ke dieorang buat macam nie...awek punyer la baik and setia at last ap yang die orang dapat???? sakit dan kecewa dan luka yang paling dalam. aku sangat respect pada pempuan yang x terime kembali lelaki macam nie kembali pada die..tapi yang terima balik lelaki macam nie kerana still ada perasaan sayang pada die mcm ne??? kalau sekali 2 tak pe tapi kalau dah berkali-kali logik ke nak terima?? Ya Allah aku seday sangat kalau tengok macam nie

mana perginya martabat sebagai perempuan yang tinggi tu...jangan jatuh kan ia ketempat yang paling rendah. sayang sangat2...sedih..kecewa semua dapat aku rasai bile tengok ada sahabat-sahabat aku yang macam nie..yes I admit yang memang susah untuk lupakan perhubungan yang lama tu tapi just thimk die orang (that guy) boleh lupekan macam tu je sebab kan nak ****, ini kan pula kite nak menangis kerana lelaki macam tu...Ya Allah wale up girls! you can't be like this anymore...do not give a man ruin your life just like  paper! just think all this...
to all other couple please respect each other..because from there Allah will bless you all.

0 comments: