THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

BISMILLAHIRAHMANIRRAHIM

:: Dr. Yusuf al-Qardawi mengkritik " Bagaimana
sebuah negara umat Islam yang teramai di dunia, tidak meletakkan al-Quran dalam setiap kamar hotel, tetapi membiarkan sahaja Bible untuk tatapan pengunjung??" ::


:: WhEn yOu sToP LeArNiNg, YoU StOp LeAdiNg ::


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Sunday, October 3, 2010

:: Bila Saat Itu Tiba ::


...assalamualaikum...

kini bulan tu dah tiba...
bulan dimana aku akan jejak balik KUIS
untuk meneruskan perjuangan aku
di semester yg terakhir..

x sabar lak rasenyer..
nak mengeluarkan idea yang terbuku nie
rindu rase nyer nak tatap buku yang tebal2 tu..
hehe..
tapi pada sem ini adalah sem yang tough
untuk pastikan aku dapat yang terbaik

sem terakhir untuk aku bersama-sama
dengan sahabatku
moga jurang yang pernah ada dulu
rapat kembali di semester yg terakhir ini

walau sem yang terakhir nie...
byk subjek yang perlu dicover..
khusus kawin lagi
huhu
apa2 pown aku harap kenangan
yang manis pada semester akir nie..

ku selitkan juga gambar kenangan pada jalan2 raya arie tu:
pica 1: me and ikin

pica 2: na'im and hafiz
(na'im tgh test kekuatan kete hafiz)
hehe

pica 3: mereka lompat tak jadi =)

pica 4: pengambaran di depan reban itik ang

pica 5: menikmati keindahan hehe

pica 6: dushhh huhu

pica 7: K.A.M.I

0 comments: